۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
یک هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان

یک هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان، گفت: یک‌هزار و ۷۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اسودی ظهر سه شنبه در دویست و شانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه   ۳۰۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، بیان داشت: هزار و ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به این واحد های تولیدی پرداخت شده است.

وی از همراهی بانک های عامل استان با این تسهیلات خبر داد و افزود: از میان ۳۰۹ واحدی که توانستند تسهیلات دریافت کنند ۱۶۲ واحد تسهیلات رونق تولید ( بهین یاب) را به مبلغ ۷۸۹ میلیارد تومان دریافت کرده اند. 

رئیس صمت سمنان، گفت: ۱۴۷ واحد دیگر نیز ۲۸۲ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال را دریافت کردند.

اسودی با بیان اینکه تا کنون ۶۰۷ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود ۲۳۰ میلیارد تومان به بانک ها معرفی شدند.

وی افزود: قرار داد دریافت تسهیلات برای ۳۶۶ پرونده واحد های تولیدی در بانک ها منعقد و تسهیلات شان در دست بررسی است. 

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین گفت: تا کنون هزار و ۴۰ واحد تولیدی مشکل دار در استان سمنان به کارگروه ستاد رفع موانع تولید ارجاع داده شده اند.

کد خبر: ۵٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha