۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در بوشهر/ احتمال آسیب به بخش کشاورزی
مدیرکل هواشناسی بوشهر خبر داد؛

بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در بوشهر/ احتمال آسیب به بخش کشاورزی

بوشهر - شکوهی‌پور، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از پیش‌بینی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در استان بوشهر خبر داد و گفت: بارندگی‌ها از امشب شدت می‌گیرد و تا روز دوشنبه ادامه دارد.

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تا اوایل روز دوشنبه شاهد رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد در سطح استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها به صورت رگباری همراه با رعد و برق و وزش تندباد و گاهی بارش تگرگ از اواخر وقت شنبه تا اوایل روز دوشنبه در همه نقاط استان با شدت بیشتری ادامه یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در برخی نقاط از شهرستان‌های دشتستان، دیلم و گناوه بارندگی‌های نسبتاً سنگینی پیش بینی می شود.

وی از احتمال آبگرفتگی گسترده معابر عمومی و مسیل‌ها در اکثر مناطق استان خبر داد و افزود: احتمال جاری شدن رواناب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی، اصابت صاعقه و ریزش تگرگ و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، لغزندگی جاده ها وجود دارد.

شکوهی‌پور از وزش باد و مواج شدن دریا خبر داد و بیان کرد: با توجه به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای طی روزهای یکشنبه تا پایان هفته جاری خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

وی گفت: انتظار می رود ارتفاع موج در برخی ساعات از روزهای یکشنبه و دوشنبه به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج گاهی به بیش از دو متر افزایش یابد.

کد خبر: ۵۸٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha