۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
۱۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود
در راستای رزمایش همدلی و احسان؛

۱۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

بیرجند- موسوی،مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان، ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان در نقاط محروم استان توزیع می شود.

سید مجتبی موسوی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به رزمایش همدلی و احسان در استان بیان کرد: تاکنون دو مرحله از این رزمایش در تیرماه و شهریورماه سال جاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: طی این دو مرحله، ۱۴ میلیارد تومان بسته معیشتی، بسته لوازم التحریر و بسته پروتئینی در مناطق محروم استان توزیع شده است.

موسوی با بیان اینکه مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان همزمان با مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه در استان آغاز شده است، افزود: طی این مرحله شش هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۹۷۵ میلیون تومان توزیع می شود. 

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین طی این مرحله ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان در نقاط محروم استان توزیع می شود.

وی توزیع ۲۳ هزار بسته سلامت به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات این مرحله از رزمایش دانست و افزود: این بسته ها با همکاری گروه های جهادی سمن ها، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام طی بازه زمانی یک ماه توزیع می شود.

موسوی با بیان اینکه تا پایان سال جاری دو مرحله دیگر از رزمایش همدلی و احسان در سطح استان اجرایی می شود، اظهار کرد: در مجموع هفت مرحله رزمایش را تا پایال سال خواهیم داشت.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای حمایت از محرومان بیان کرد: تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به روستاییان آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است‌.

بنا به گفته مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی، از ابتدای سال جاری ۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان بین محرومان توزیع شده است.

کد خبر: ۵۸٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha