۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
۷ هزار تن بذر بین کشاورزان ایلامی توزیع شد
مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام:

۷ هزار تن بذر بین کشاورزان ایلامی توزیع شد

ایلام- ناصری، مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: تاکنون هفت هزار تُن انواع بذر اصلاح شده از طریق تعاون روستایی در اختیار کشاورزان استان قرار گرفته است.

محمد ناصر ناصری در گفت و گو با خبرنگار بازار از توزیع انواع نهاده های کشاورزی در بین کشاورزان استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از بخش کشاورزی و با توجه به لزوم تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در نقاط مختلف استان در هشت ماهه سال جاری اقدامات مهمی توسط شبکه تحت پوشش صورت گرفته است.

وی افزود: تا کنون مقدار پنج هزار و ۶۰۰ تن بذر گندم در طبقات مادری، گواهی شده، پرورشی ۳ و رقم مهرگان تولید و فرآوری شده و همچنین مقدار هفت هزار تن بذر اصلاح شده در نقاط مختلف استان توسط شبکه تحت پوشش این مدیریت توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری مقدار ۱۲ هزار و ۵۵۰ لیتر انواع سموم شیمیایی در استان تامین و توزیع شده که این روند با جدیت در دستور کار مدیریت تعاون روستایی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به کشاورزان و روستائیان استانی قرار دارد.

وی عنوان کرد: تعاون روستایی استان ایلام برای توسعه کشاورزی در استان ایلام طرح های مختلفی را به منظور بالا بردن افزایش تولید در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۵۸٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha