۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
اصناف گروه اول و دوم دسته‌بندی کرونایی در استان سمنان بازگشایی شدند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان:

اصناف گروه اول و دوم دسته‌بندی کرونایی در استان سمنان بازگشایی شدند

سمنان- خجسته‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان درباره محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح استان، گفت: از فردا فعالیت مشاغل و اصناف گروه‌های اول و دوم بلامانع و بدون محدودیت‌های زمانی خواهد بود.

حبیب الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از ابلاغ دستورالعمل های جدید کرونایی از فردا شنبه پانزدهم آذرماه ۹۹ خبر داد و بیان کرد: از فردا فعالیت ها اصناف گروه های اول و دوم بلامانع خواهد بود لذا این مشاغل تقریباً تمام اصناف را به‌جز استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی پر درگیری را شامل می شود.

وی با بیان اینکه همچنان فعالیت تالارهای عروسی و سالن های زیبایی، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها و چای خانه های سنتی و ... ممنوع است، تاکید کرد: از فردا دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز در هفت شهرستان که در وضعیت نارنجی قرار دارند تا ۵۰ درصد کارکنان خواهد بود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه میامی تنها شهرستان زرد استان است و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: ادارات شهرستان میامی تا دو سوم کارکنان خود را به صلاح‌دید رئیس آن دستگاه می توانند به اداره فرا بخوانند.

خجسته‌پور با بیان اینکه این محدودیت شامل دستگاه‌های اورژانسی، خدماتی، فوریت‌ها، نیروهای مسلح و ... نمی شود، گفت: این دستگاه‌ها با تمام توان در محل کار خود حاضر خواهند بود همچنین ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی استان سمنان همچنان ممنوع خواهد بود اما تردد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح ممنوع نیست.

کد خبر: ۵۸٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha