۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
نظارت بر قیمت‌ها باید دائمی باشد
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران:

نظارت بر قیمت‌ها باید دائمی باشد

بنی حسینی، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: مردم مراجعات بسیار زیادی به سبب گرانی‌ها به ما دارند و نظارت بر قیمت‌ها باید دائمی و در همه نقاط تهران باشد.

به گزارش بازار، سید حسن بنی حسینی معاون دادستان تهران افزود: تصور مردم این است که رسیدگی به موارد گرانفروشی در صلاحیت دادسراست، در حالی که مسئول رسیدگی به این موضوع سازمان تعزیرات و دیگر سازمان‌های نظارتی زیر نظر دولت هستند.

معاون دادستان تهران گفت: بازرسی‌ها و گشت‌های تعزیرات باید به صورت مداوم، مستمر و در همه محلات تهران باشد و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز به عنوان ضابط سازمان تعزیرات باید ورود مناسبی داشته باشد.

بنی حسینی افزود: دستگاه قضا فقط به موارد احتکارهای سنگین، کلان، سازمان یافته و موارد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی می‌کند، اما رسیدگی به گرانفروشی، کم فروشی و تقلب در عرضه در صلاحیت سازمان تعزیرات و دیگر سازمان‌های نظارتی است.

وی گفت: در برخی مکان‌های عرضه مرغ شاهد حضور کارگران اتباع بیگانه هستیم که از کارشناسان مراکز بهداشت محیط و دامپزشکی درخواست می‌کنیم هر گونه موارد غیر بهداشتی را در صورت مشاهده به مراجع قضایی گزارش کنند.

کد خبر: ۵۸٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha