۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
۲۰۰ صندوق قرض‌الحسنه در مناطق محروم استان سمنان راه‌اندازی شد
فرمانده سپاه استان سمنان:

۲۰۰ صندوق قرض‌الحسنه در مناطق محروم استان سمنان راه‌اندازی شد

سمنان – فرمانده سپاه استان سمنان از راه‌اندازی ۲۰۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال روستایی در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: ۳۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی برای سال ۹۹ اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار حمید دامغانی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه اجرای ۳۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در دستور کار برنامه‌ها و فعالیت‌های مهم سپاه استان سمنان در سال آینده قرارگرفته است، اظهار داشت: ۲۰۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال روستایی در مناطق محروم استان راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و هم‌افزایی کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: این پروژه‌ها می‌تواند برای رفع نیازهای مسکن اشتغال و بسیاری از موارد موردنیاز ویژه مددجویان اجرایی شود.

۱۷۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی استان سمنان برای مردم لرستان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی استان برای ساخت منازل مسکونی در چم مهر لرستان جمع‌آوری شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران و کمیته امداد مأموریت محور نیستند، بلکه رسالت محور هستند و در مواقع ضروری و شرایط اضطراری مانند سیل، زلزله بحران و سایر موارد وارد عمل شده تا به رسالت خود که دفاع از نظام، انقلاب و حمایت از محرومان است عمل کنند.

محسن مسعودیان راد افزود: تاکنون منازل زیادی در این مناطق با مشارکت نیروهای بسیجی این استان ساخته‌شده است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های مشارکتی این دو نهاد مردمی در راستای ایجاد اشتغال در استان سمنان خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال ویژه مددجویان در استان اجرایی شده است.

کد خبر: ۵٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha