۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
۴۷درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شده است
مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۴۷درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شده است

سمنان- غنیان، مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای ایجاد اشتغال جدید و همچنین حفظ اشتغال فعلی در سطح استان صورت گرفته است، گفت: ۴۷درصد تعهد اشتغال استان تا کنون محقق شده است.

اسماعیل غنیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حفظ اشتغال فعلی و ایجاد اشتغال جدید در زمره سیاست های دولت در سطح استان سمنان طی سال های اخیر است، بیان کرد: در سال جاری نیز برای این منظور اقدامات ویژه ای در دستور کار قرار گرفته که از جمله آن‌ها می توان به ارائه تسهیلات اشتغال زایی در بخش های مختلف اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۴۷درصد تحقق اشتغال استان سمنان تا کنون محقق شده است، تاکید کرد: در ادامه سال نیز با بهبود اوضاع اقتصادی می توانیم شاهد تحقق مابقی تعهدات اشتغال باشیم.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه سال گذشته به ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال زایی استان دست یافتیم، ابراز کرد: سال قبل برای بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر شغل در سطح استان ایجاد شد و امیدواریم امسال نیز بتوانیم تعهدات اشتغال زایی را به صورت کامل محقق کنیم.

غنیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال مقوله ای فرا دستگاهی است که همه ادارات و نهادها برای پیشبرد اهداف آن نقشی بسزا دارند، بیان کرد: تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی و خدماتی استان وجود دارد اما باز هم باید در بهبود شرایط کسب و کار در سطح استان تلاش کنیم.

وی افزود: کاهش نرخ آمار بیکاری به واسطه اشتغالزایی مقوله‌ای بود که سال قبل هم تحقق آن را شاهد بودیم و لذا با تلاش مسئولان امیدواریم امسال هم این امر تحقق یابد.

کد خبر: ۵۸٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha