۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
یازدهمین دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار برگزار می‌شود
دبیر کل اتاق بازرگانی اهواز خبر داد:

یازدهمین دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار برگزار می‌شود

اهواز- نجفیان، دبیر کل اتاق بازرگانی اهواز از برگزاری «یازدهمین دوره بین المللی مدیریت کسب و کار» از پنجم تا ششم آذرماه به صورت وبینار خبر داد.

محمد نجفیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گواهینامه بین المللی یازدهمین دوره مدیریت کسب و کار از مدرسه آکادمی DMAN صادر می شود، اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی و برندسازی کارفرما  با محتوای «مدیریت منابع انسانی در ارتقاء نحوه عملکرد کارکنان، جذب کارکنان با استعداد در برندسازی شرکت و استراتژی برندسازی کارفرما» به عنوان یکی از سرفصل های آموزشی این دوره تعیین شده است.

وی ادامه داد: این بخش از یازدهمین دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار در روز چهارشنبه پنجم آذر ماه امسال از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

نجفیان همچنین به بازاریابی الکترونیکی با محتوای آموزشی سیستم‌های محتوای مدیریت و کاربردی در رسانه‌های اجتماعی آلمان-اروپا و همچنین ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی به عنوان یکی دیگر از سرفصل‌های آموزشی این دوره نام برد و عنوان کرد: از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز پنجشنبه ششم آذر ماه این وبینار آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

به گفته دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز، دکتر کلاوس پیتر واگنفور به ارائه محتویات آموزشی این دوره خواهد پرداخت.

نجفیان همچنین مدیریت بنادر را به عنوان یکی دیگر از سرفصل های آموزشی این دوره بیان کرد و گفت: این سرفصل آموزشی با محتوای تجارت و عملکرد لجستیکی بنادر، سیستم جامع بندری(مسئولیت طرفین و گردش اطلاعات) تاثیرگذاری بنادر بر زنجیره تامین(هزینه بندر، خدمات ارزش افزوده و همچنین شاخص های عملکرد بندر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز پنجشنبه ششم آذر ماه امسال به صورت وبینار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محتوای آموزشی این بخش از وبینار کسب و کار توسط استاد بین‌المللی یو ویل (Uwe Will) ارائه می‌شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه شرکت در این وبینار آموزشی بین‌المللی برای عموم آزاد است، یادآورشد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام در یازدهمین دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار با شماره ۰۹۰۱۸۱۳۳۳۴۹ تماس بگیرند.

کد خبر: ۵۸٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha