۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
استخدام ۳۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اعلام کرد

استخدام ۳۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با تأمین مالی برای جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده‌ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وبدا، سید کامل تقوی نژاد افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودها و تأمین نیروی انسانی فعال بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه اندازی شده در کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با تأمین مالی مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده‌ای از آن‌ها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می‌توان انتظار داشت که از «بارکاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

تقوی نژاد تأکید کرد: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در ۲ سال اخیر جذب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌شوند به بیش از ۵۰ هزار نفر خواهد رسید که ان شاءالله شاهد تحول عظیم و تأثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

وی افزود: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد ۷ هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در ماه دی امسال منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن برگزار خواهد شد

کد خبر: ۵۸٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha