۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه آب و برق مازندران انجام شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه آب و برق مازندران انجام شد

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه آب و برق استان صورت گرفته است.

به گزارش مهدی رازجویان عصر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به افتتاح طرح های صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو گفت: در این سفر ۸۸۷ میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و برق افتتاح شد و یک پروژه به ارزش و سرمایه گذاری سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان برخورداری مازندران از شبکه فاضلاب بهداشتی ۱۵ درصد و نرم کشوری بیش از ۵۰ درصد است، گفت: باید شهرها و روستاها را به طرح فاضلاب بهداشتی متصل کنیم.

وی با عنوان اینکه متاسفانه در بخش فاضلاب نتوانستیم ان گونه مطلوب است، طرح هایی را اجرا کنیم، تصریح کرد: اگر در استان های کویری بهره مندی از فاضلاب بهداشتی ۵۰ درصد است باید این میزان در استان های شمالی بیشتر شود و متولیان آب و فاضلاب باید به این حوزه توجه بیشتری کنند.

رازجویان یادآور شد: ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم موثر است و هزینه های مشترکان را کاهش می دهد و سبب می شود تا از ظرفیت های دو شرکت استفاده بیشتری صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یادآور شد: فرسودگی شبکه های توزیع آب در استان بالاتر از میانگین کشوری است و رانشی بودن جنس خاک بر مشکلات افزوده است.

وی برلزوم فرهنگ سازی برای مدیریت پسماند در استان تاکید کرد.

کد خبر: ۵٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha