۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
۹۰۸ هزار دارنده سهام عدالت در همدان به مباحث بورسی آشنایی ندارند
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

۹۰۸ هزار دارنده سهام عدالت در همدان به مباحث بورسی آشنایی ندارند

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۹۰۸ هزار نفر در استان همدان که سهام عدالت خود را به روش غیرمستقیم آزاد کرده اند از دهک های پایین جامعه و فاقد اطلاعات بورسی هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر محمودی ظهر چهارشنبه در نشست تبیین موضوع سهام عدالت و آزادسازی به روش غیرمستقیم که در سالن دارایی استان همدان برگزار شد، گفت: ۹۰۸ هزار نفر در استان همدان که سهام عدالت خود را به روش غیرمستقیم آزاد کرده اند از دهک‌های پایین جامعه و فاقد اطلاعات بورسی هستند.

وی با بیان اینکه نیاز است اطلاع رسانی دقیق مبنی بر ثبت نام و اخذ کد بورسی این دسته مشمولین در سامانه سجام برای دریافت سود و شرکت در مجامع الکترونیکی صورت گیرد، گفت: باید اساتید دانشگاه و فعالان حوزه سرمایه که صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی مدیریت سهام را دارند وارد هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی شوند.

محمودی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مشمولینی که روش غیرمستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت خود انتخاب کرده اند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند پیشنهاد شده نمایندگانی از این دو دستگاه اجرایی در شرکت‌های سرمایه گذاری استانی حضور یابند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان نیز گفت: دریافت کد سجام و شرکت در مجامع توسط مشمولین سهام عدالت کمیته امداد امری بسیار پیچیده است.

پیمان ترکمانه پیشنهاد داد: نماینده‌ای از کمیته امداد به نمایندگی از مشمولین سهام عدالت این دستگاه اجرایی در مجامع شرکت کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در اساسنامه شرکت‌های سرمایه گذاری استانی باید تعداد جلسات و اعضا دیده شده باشد.

احمد توصیفیان گفت: انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی باید مانند تعاونی‌های تحت پوشش تعاون کار و رفاه اجتماعی به صورت بلوکی انجام شود.

کد خبر: ۵۷٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha