۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر در مورد یک خبر توضیح داد

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر در مورد یک خبر توضیح داد

بوشهر - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در مورد خبر «پائین‌بودن کیفیت سوخت در جایگاه‌های سوخت شهرستان دشتستان» توضیح داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مهدی موسوی مدیر کانون پیشگامان انرژی و توسعه بوشهر نهم آذرماه در مصاحبه‌ای با بازار، به پائین‌بودن کیفیت سوخت در جایگاه‌های سوخت شهرستان دشتستان اشاره کرد.

موسوی در این مصاحبه اعلام کرده بود که سوخت جایگاه‌های سوخت شهرستان دشتستان دارای بی‌کیفیت‌ترین سوخت نسبت به دیگر شهرستان‌های استان است و از پالایشگاه ماهشهر تامین می‌شود.

در پی انتشار این مصاحبه، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر توضیحاتی را ارائه کرد.

در توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر آمده است: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در انجام رسالت و ماموریت تامین و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز در کشور با نهایت دقت، تلاش شبانه‌روزی کارکنان و اجرای دقیق دستورالعمل‌های عملیاتی و ایمنی و با استفاده از تجارب کارشناسان خبره و استفاده از کامل‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و نسبت به ارائه خدمات مطلوب، توزیع فرآورده‌های نفتی با کمیت و کیفیت با استانداردهای ملی است و این شرکت آمادگی خود را برای انجام تست‌های کیفیت سوخت در آزمایشگاه مرجع و معتبر اعلام می‌کند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرده است: نشر خبر «پائین‌بودن کیفیت سوخت در جایگاه‌های سوخت شهرستان دشتستان» مورد تائید نبوده و کذب محض است و با هدف تشویش اذهان عمومی انجام شده و این شرکت حق را برای پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در حالی خبر منتشر شده را کذب محض عنوان کرده است که هیچ توضیحی در مورد میزان کیفیت سوخت در دشتستان ارائه نکرده است.

جا داشت که این شرکت به جای اینکه صرفا به تکذیب خبر بپردازد، شاخص‌های کیفی سوخت در جایگاه‌های دشتستان، وضعیت استاندارد و شاخص‌های کیفی در دیگر جایگاه‌ها را عنوان می‌کرد تا افکار عمومی در این مورد قضاوت می‌کردند.

کد خبر: ۵۷٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha