۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کیفیت سوخت در جایگاه‌های دشتستان بسیار پائین است
مدیر کانون پیشگامان انرژی بوشهر:

کیفیت سوخت در جایگاه‌های دشتستان بسیار پائین است

بوشهر- موسوی، مدیر کانون پیشگامان انرژی و توسعه بوشهر گفت: کیفیت سوخت در جایگاه‌های سوخت شهرستان دشتستان بسیار پائین است.

سید مهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پیرو گلایه مردم و کشاورزان شهرستان دشتستان در خصوص وضعیت سوخت جایگاه های این شهرستان و تحقیقاتی که توسط کارشناسان حوزه انرژی این کانون صورت پذیرفت، مشخص شد.

وی اضافه کرد: سوخت جایگاه های سوخت شهرستان دشتستان دارای بی‌کیفیت‌ترین سوخت نسبت به دیگر شهرستان‌های استان و از پالایشگاه ماهشهر تامین می‌شود.

مدیر کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر افزود: با توجه به گستردگی جغرافیایی و جمعیتی و اینکه دشتستان بواسطه خاک مرغوب و حاصل خیز قطب کشاورزی استان و تامین صیفی جات خارج از فصل برای کشور شناخته می شود و تامین معاش اغلب کشاورزان نیز به نوعی با سوخت رابطه مستقیم داشته که تاثیر خود را در خرابی تجهیزات گران قیمت کشاورزی و وسایل نقلیه مردم بیش از پیش نمایان ساخته است.

وی بیان کرد: از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود که نسبت به پیگیری و مطالبه به حق در خصوص این موضوع از طریق مراجع ذی ربط اقدامات لازم را انجام دهند.

موسوی تصریح کرد: کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین سازمان مردم نهاد استان آمادگی همکاری در سایر حوزه های تخصصی انرژی و ارایه راهکارهای پیشنهادی را دارد.

کد خبر: ۵۷٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یحیی علی پور IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 0
      با سلام خدمت مدیر سایت محترم بازار و آقای موسوی که نمیدانم این اطلاعات را از کجا آورده است. باید به عرض برسانم که کل سوخت استان بوشهر از طریق کشتی و از بندرعباس و یا لاوان و یا ماهشهر تامین میشود و همه جایگاههای استان بوشهر سوخت را از انبار نفت شهید غریبی بوشهر می گیرند و این حر فهای مزخرف باعث ضرر و زیان به جایگاهداران دشتستان شده است. ایشان نمیداند که همه جایگاههای استان بوشهر از یک انبار سوخت می گیرند و...