۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
پلمب ۵۰ واحد صنفی در تهران/ ارائه ۸۰۰ تذکر به اصناف
در گفتگو با بازار عنوان شد

پلمب ۵۰ واحد صنفی در تهران/ ارائه ۸۰۰ تذکر به اصناف

تهران- رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به ارائه ۸۰۰ تذکر به اصناف طی ۱۰ روز اخیر گفت: ۵۰ واحد صنفی تهران طی این مدت پلمب شده است.

قاسم نوده فرهانی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت واحدهای صنفی در پایتخت طی اعلام محدودیت های کرونایی اظهار داشت: خوشبختاته کسبه همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند و در ایام محدودیت ها با تعطیل کردن گروه ها و رسته های شغلی که اعلام شده بود همکاری خود را نشان دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این میام بودند واحدهایی که به دلایل مختلف تخلفاتی را داشته اند گفت: طی ۱۰ روز اخیر بازرسان اتاق اصناف  ۸۰۰ مورد تذکر را به اصناف مختلف ابلاغ کردند و در همین راستا   ۵۰ واحد صنفی تهران طی این مدت پلمب شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اعلام وضعیت نارنجی تهران نیز عنوان داشت: از روز شنبه پانزدهم آذرماه جاری برخی از اصناف تهران نیز می توانند نسبت به بازگشایی محل کسب اقدام کنند.

نوده فراهانی افزود: با توجه به اینکه وضعیت تهران نارنجی است صاحبان واحدهای صنفی که در گروه‌های سه و چهار نیستند می توانند از شنبه پانزدعم اذرماه به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را شروع کنند که امیدواریم با رعایت همگانی و توجه بیش از پیش به پروتکل ها بتوانیم به زودی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

کد خبر: ۵۷٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha