۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
بازار مرغ اصفهان متعادل می‌شود
معاون استاندار اصفهان:

بازار مرغ اصفهان متعادل می‌شود

اصفهان- قاضی عسگر، معاون اقتصادی استاندار اصفهان گفت: با تامین نهاده‌های دامی ارزان، مشکل بازار مرغ استان رفع خواهد شد و در این راستا ارائه یارانه مستقیم به مصرف کننده پیشنهاد شده است.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به تزریق مرغ های منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام در اصفهان، اظهار داشت: عرضه مرغ های با کیفیت منجمد شده به ازای هر کیلو ۱۵ هزار تومان، بازار مرغ در استان اصفهان را کنترل خواهد کرد.

وی با تاکید بر گرانی نهاده های دامی افزود: قیمت تمام شده مرغ و محصولات وابسته به آن، ارتباط مستقیم با گرانی نهاده های دامی و طیور دارد که امیدواریم هرچه زودتر این موضوع نهاده های دامی تعیین تکلیف شود.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه با تامین نهاده های دامی و طیور ارزان قیمت می توان قیمت مرغ را کنترل کرد، تصریح کرد: تا هفته های آینده بازار مرغ در اصفهان متعادل می شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد کارگروه مرغ و تخم مرغ استان اصفهان این است که یارانه به صورت مستقیم به مصرف کننده برای خرید مرغ عرضه شود و به نظر می رسد تا زمانی که این اتفاق نیافتد نمی توان این مشکل را به صورت ریشه ای و اصولی حل کرد.

کد خبر: ۵۷٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha