۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
یک‌هزار کیلومتر از راه های استان مرکزی برای تردد مسافران در دست خط کشی است
مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان مرکزی:

یک‌هزار کیلومتر از راه های استان مرکزی برای تردد مسافران در دست خط کشی است

اراک- مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: یک‌هزار کیلومتر از راه های استان مرکزی برای تردد مسافران در دست خط کشی است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی زندی فر بعد از ظهر دوشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی  که با حضور سید علی آقازاده، استاندار مرکزی برگزار شد اظهار داشت: یکهزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد و روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

زندی فر با بیان اینکه یک‌هزار کیلومتر از راه های استان برای تردد مسافران در دست خط کشی است افزود: جاده های این استان به دلیل قرار گرفتن در شاه راه جنوب به شمال و شرق به غرب از جمله پر ترددترین جاده های کشور بوده و رسیدگی مداوم به این راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشن: ۵ پیمانکار قبل از سال جدید چاله‌ها و آسیب ناشی از نمک پاشی در راه ها را آسفالت خواهند کرد و ۵۰ چراغ هشداری پلیس خریداری شده تا در جاده‌های استان نصب می‌شود تا کاهش تصادفات را به دنبال داشته باشد و امسال در همه شهرستان‌های استان رنگ تهیه شده تا ورودی شهرها رنگ آمیزی و برای نوروز آماده باشد.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان داشت: تدارک ۴ گروه برای تعمیر و نگهداری گاردریل‌ها، شستشو تابلوها و اسکان مسافران در ۲۳ راهدارخانه در صورت نیاز از دیگر خدمات این اداره کل در نوروز سال جدید است.

کد خبر: ۵٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha