۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
پلمب ۵۸۵ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان
رئیس صمت سیستان و بلوچستان خبر داد:

پلمب ۵۸۵ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان

زاهدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۵۸۵ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا از ۲۰ آبان تاکنون در سطح این استان پلمب شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی اظهار داشت: با تلاش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و از ۲۰ آبان ماه تا ۱۰ آذر ماه، ۲۷ هزار و ۸۰ بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این بازرسی‌ها به ۴۰۲۵ واحد صنفی تذکر و اخطار داده شد، افزود: ۵۸۵ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکرده بودند نیز در طی برگزاری گشت‌های مشترک پلمب شدند و میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان سیستان و بلوچستان نیز ۸۸ درصد برآورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ موظف به رعایت آن هستند و واحدهای صنفی گروه یک نیز به دلیل تأمین مایحتاج مردم و خدمات رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه صورت دهند و هنگام خدمات رسانی نیز فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: طی گشت‌های مشترک با هر گونه ناهنجاری در حوزه‌ی اصناف که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد جدی انجام می‌شود و پاساژها و واحدهای صنفی که کرکره آنها به صورت نیمه باز باشد نیز به عنوان فعال تلقی شده و پلمب می‌شوند.

کد خبر: ۵۷٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha