۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
هزینه تمام شده طرح بازیافت بخارات هیدرو کربنی ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند:

هزینه تمام شده طرح بازیافت بخارات هیدرو کربنی ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود

اراک- مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: هزینه تمام شده طرح بازیافت بخارات هیدرو کربنی ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم ولدخانی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح و راه اندازی واحد جمع‌آوری بخارات هیدروکربنی(کهاب) که با حضور سید علی آقازاده، استاندار مرکزی برگزار شد اظهار داشت: این طرح پس از ۸ سال توسط دانش فنی متخصصان و مهندسان بومی شرکت به بهره برداری رسیده است.

ولدخانی با بیان اینکه طرح بازیافت بخارات هیدرو کربنی در راستای مسوولیت‌های اجتماعی انجام شده است، افزود: صفر تا ۱۰۰ طرح بازیافت بخارات هیدروکربنی از سوی متخصصان و کارشناسان داخلی شرکت طراحی و ساخته شده و هزینه تمام شده این طرح نیز یک میلیارد و ۱۰۰ هزار یورو معادل ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرآیند سنتی بارگیری حمل و نقل جاده‌ای محصولات استراتژیک و صادراتی سبب هدر رفت این محصولات می شد گفت: هم اکنون با طرح فعلی از هدر رفت جلوگیری به عمل آمده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند بااشاره به اینکه پیش از این تمام فعالیت‌های تولیدی در شرکت پتروشیمی شازند با حضور شرکت‌های خارجی انجام می‌شد عنوان داشت: هم اکنون ساخت واحد جمع‌آوری بخارات هیدروکربنی و عملیات اورهال شرکت با بهره‌گیری از دانش بومی شرکت و بدون کوچکترین دخالت شرکت‌های خارجی انجام می شود.

کد خبر: ۵٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha