۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۳۰هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع می کند
در گفتگو با بازار عنوان شد

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۳۰هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع می کند

ارومیه- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: این ستاد در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا در قالب مرحله چهارم، ۳۰ هزار بسته معیشتی را در این استان توزیع می کند.

رضا عزتی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص اقدامات این ستاد در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه اظهار کرد: تاکنون در سه مرحله با شیوع ویروس ویروس کرونا در جهت تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از اقشار آسیب دیده ۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی ارزش ریالی بسته های معیشتی توزیع شده بیش از ۲۹ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در مرحله چهارم که روند اجرایی آن همچنان در حال انجام بوده، ۳۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع در نظر گرفته شده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

عزتی از توزیع ۸۰ هزار پرس غذای گرم در استان خبر داد و گفت: طرح رزمایش اصل سلامت نیز در استان اجرا شده و در این راستا ٣٠ هزار بسته بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح جامعه پخش شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: حدود یک‌هزار نفر از جهادگران آذربایجان‌غربی در قالب ۱۸۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در امور جهادی نیز مشارکت دارند.

عزتی اظهار کرد: همچنین امسال 5 هزار جهیزیه بین زوج های جوان مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) توزیع شده است.

خدمات رسانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان، اشتغالزایی در مناطق مختلف و امور خیریه از عمده وظایف مهم این ستاد در آذربایجان‌غربی است.

کد خبر: ۵۷٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha