۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
 پروانه فعالیت ۴۵۰ مشاور املاک در زنجان ابطال شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

پروانه فعالیت ۴۵۰ مشاور املاک در زنجان ابطال شد

زنجان-موسوی،رئیس اتاق اصناف زنجان از ثبت اطلاعات هزار و ۲۱۰ مشاور املاک در سامانه ساماندهی خبر داد و گفت: پروانه فعالیت ۴۵۰ مشاور املاک در زنجان ابطال شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مشاروین املاک از اول سال جاری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ساماندهی می شوند، گفت:ساماندهی و نظارت بر فعالیت و خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده در دستور کار است.

وی اظهار کرد: جلوگیری از انجام معاملات نامتعارف و پیش فروش ساختمان و جلوگیری از فعالیت بدون مجوز مشاورین املاک در سالجاری با جدیت و برنامه ریزی دنبال می شود. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، با بیان اینکه صدور هر گونه قولنامه یا اجاره نامه فاقد کد رهگیری در استان زنجان ممنوع است، گفت: با ساماندهی که انجام شده مشاورین املاک در سامانه به هزار و ۲۱۰ مورد رسیده و پروانه فعالیت ۴۵۰ مشاور املاک در استان زنجان ابطال شده است. 

موسوی ابراز داشت: از یک سال گذشته بازرسی از فعالیت مشاورین املاک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشدید شده است. 

وی با بیان اینکه مشاورین املاک دراستان زنجان نسبت به اخذ مجوز کسب اقدام کنند، تصریح کرد: مشاورین املاک بدون پروانه کسب در استان پلمب می‌شوند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: باید بنگاه‌های مشاور املاک در استان پروانه تخصصی لازم را اخذ کنند و در غیر این صورت فعالیت آنها غیر قانونی بوده و دستگاه قضایی با آنها برخوردمی کند.

کد خبر: ۵۷٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha