۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان سمنان ثبت شد
معاون امور بازرگانی سازمان صمت سمنان:

۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان سمنان ثبت شد

سمنان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان ثبت‌شده است، گفت: در این مدت ۹۳ کارت صادر و یا تمدیدشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا مداح صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان صادرشده است، اظهار داشت: در این مدت ۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی نیز ثبت‌شده است.

وی افزود: درمجموع ۲۹ مجوز برای صدور کارت، ۶۴ فقره برای تمدید و چهار فقره برای تعلیق کارت بازرگانی صادرشده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سمنان با تأکید بر اینکه ۱۱ مورد مجوز برای تغییر کارت بازرگانی در این مدت صادرشده است، تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالا در استان به ثبت رسیده است.

مداح خاطرنشان کرد: کالاهایی از قبیل ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و غیره در استان موردبررسی قرارگرفته است.

وی از ثبت دو هزار و ۷۰۰ سفارش واردات کالا به استان خبر داد و گفت: این تعداد سفارش واردات کالا به ارزش ۵۲۰ میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است.

کد خبر: ۵۷٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha