۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
۴۷۰۰تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبود یافتگان کرونا است
معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی:

۴۷۰۰تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبود یافتگان کرونا است

مشهد- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد چهار هزار و ۶۷۳ تخت در واحدهای اقامتی مشهد برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا آماده شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری افزود: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص بخشی از فضای واحدهای اقامتی رسمی به اقامت بهبودیافتگان کرونا به منظور گذراندن دوران نقاهت، تعدادی از مالکان واحدهای اقامتی رسمی کلانشهر مشهد در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا تعداد ۱۸ واحد اقامتی وابسته به دولت و دستگاهای اجرایی آماده میزبانی و پذیرش بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ برای سپری کردن دوران نقاهت و جلوگیری از حضور آنان در جمع اعضای خانواده و جامعه تا زمان پایان این دوران هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: «این افراد در این دوره به خدمات بیمارستانی نیاز ندارند و فضای تحت کنترل با خدمات روزانه برای آنان مورد نیاز است.

وی افزود: در این راستا هیچ گونه اجباری در زمینه مشارکت این مالکان نبوده و تاکنون با هیچیک از آن‌ها نیز قراردادی امضا نشده است.

بیدخوری اظهار کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اقامت این افراد، زیرساخت‌ها مهیا شده و آماده‌سازی‌های لازم انجام شده است.

کد خبر: ۵۷٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha