۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
جذب اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای بوشهر به بازار کار/ کارگاه‌ها تجهیز می‌شوند
رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای بوشهر خبر داد؛

جذب اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای بوشهر به بازار کار/ کارگاه‌ها تجهیز می‌شوند

بوشهر- منصوری‌نسب، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر از جذب اغلب فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به بازار کار خبر داد و گفت: در راستای تقویت آموزش‌ها، کارگاه‌های این دانشگاه تجهیز می‌شوند.

اکبر منصوری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای علاوه بر ارائه آموزش‌های تئوری، دانشجویان را برای حضور در فضای کسب و کار آماده و مهارت‌های این افراد را افزایش می‌دهد.

وی به نقش بسیار مهم دانشگاه فنی و حرفه‌ای در توسعه اشتغال در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در بازار کار مشغول به فعالیت می‌شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر اضافه کرد: به منظور تقویت آموزش‌ها برای دانشجویان، کارگاه و آزمایشگاه دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان با استفاده از بودجه ملی تجهیز می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز کارگاهی و آزمایشگاهی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای بوشهر بیان کرد: ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز این کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها اختصاص یافته است.

منصوری‌نسب از شروع تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های سه دانشکده امام خامنه‌ای، الزهرا (س) و کنگان خبر داد و افزود: این بودجه ملی به منظور بروزرسانی و کارآمد کردن کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها اختصاص یافته است.

وی از تقویت زیرساخت‌های ورزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: با عنایت به بودجه تخصیص یافته از دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، استان بوشهر یکی از قطب‌های ورزشی از مجموع دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور خواهد شد.

کد خبر: ۵۷٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha