۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
تخصیص کامل ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راه آهن اقلید به یزد ابلاغ شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس خبر داد

تخصیص کامل ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه راه آهن اقلید به یزد ابلاغ شد

شیراز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از ابلاغ تخصیص کامل ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه راه آهن اقلید به یزد خبر داد و گفت: برای پروژه احداث مسیر ارتباطی دشت ارژن به قائمیه (۲۳ کیلومتر تنگ ابوالحیات) مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، حسن نوروزی در تشریح کلیات بودجه سال ۹۸ و میزان جذب اعتبارات سال ۹۹ استان فارس، با اشاره به دو سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به فارس در ماه‌های تیر و مرداد امسال، خاطرنشان کرد: هر دو سفر دستاوردهای بسیار خوبی برای استان به همراه داشت که از مهمترین آن می‌توان به جذب بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان از منابع عمرانی به فارس اشاره کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همه اعتباراتی که در سفر دکتر نوبخت به استان تفاهم شده بود در یکماه پس از سفر ایشان و در شهریور ماه تخصیص آن به استان ابلاغ شد.

نوروزی ادامه داد: برای آزاد راه شیراز به اصفهان به عنوان بزرگترین آزاد راه در حال ساخت کشور، سرجمع ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار گرفتیم.

این مقام مسئول در فارس خاطرنشان کرد: این مبلغ اعتبار، علاوه بر مبلغی است که مقرر شده وزارت دفاع نیز ۵۰ درصد از آن را تامین کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس همچنین از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد و گفت: استان‌هایی که در وصول منابع درآمدی مالیاتی خود موفق باشند، بخشی از این وصول منابع را تحت کمک به اعتبارات هزینه‌ای به استان‌ها بر می‌گردانند.

نوروزی افزود: با توجه به تحقق ۹۵ درصدی وصول منابع استان در هشت ماه گذشته، سهم فارس رقمی بالغ بر ۱۷۵میلیارد تومان مشخص شده که امیدواریم این مبلغ به استان اضافه شود.

او یادآور شد: تاکنون ۴۵ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان فارس ابلاغ شده که سعی داریم این مبلغ را در راستای برآورده کردن بخشی از نیازهای هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی فارس اختصاص دهیم تا بتوانیم اضافه کاری، ماموریت‌های کارکنان و کمک‌های رفاهی معوقه را پرداخت کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در بخش دیگری از سخنانش از تامین اعتبار و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۸ استان به ویژه برای آن ۲۴ دستگاه اجرایی تابع نظام بودجه استانی هستند و همچنین تامین اعتبار و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۷و مانده مرخصی آنها خبر داد.

کد خبر: ۵۷٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha