۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
واحدهای مسکن محرومین در شهر جدید هشتگرد ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود
استاندار البرز:

واحدهای مسکن محرومین در شهر جدید هشتگرد ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود

کرج- استاندار البرز گفت: باید اعطای واحدهای مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در شهر جدید هشتگرد پیرو تفاهم‌نامه منعقده در این خصوص، ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در نشست با رئیس و هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت تسریع در روند ارتقا زیرساخت های این شهر، افزود: باید اعطای واحدهای مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در شهر جدید هشتگرد پیرو تفاهم‌نامه منعقده در این خصوص، ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود.

شهبازی با اشاره به اینکه باید زیرساخت های خدمات دهی در قطار برقی کرج-هشتگرد جهت رفاه حال مسافران تقویت شود، اظهار کرد: ضرورت دارد راه اندازی ایستگاه های متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت با اهتمام ویژه ای تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت بیمارستان جدید توسط شرکت عمران شهر جدید باید سریعا اجرایی شود، افزود: برای تجهیز این امکان مهم آمادگی همراهی لازم را داریم.

استاندار البرز افزود: باید مشکلات بنای نیمه کاره بیمارستان قدیمی شهر جدید در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل شود.

شهبازی همچنین با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل فضای آموزشی و فرهنگی شهر جدید، اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز فضای مساعدی در راستای سرمایه گذاری دارد باید سرمایه گذاران را برای اجرای مسئولیت های اجتماعی در مناطق محروم، تشویق کنید.

در این نشست طی تماس های تلفنی و دعوت از مدیران مربوطه، هماهنگی های لازم با مدیران اجرایی استان جهت سرعت بخشی به امور از سوی استاندار صورت گرفت.

کد خبر: ۵۷٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha