۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
 درآمد گمرکات مازندران از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال گذشت
ناظر گمرکات مازندران:

درآمد گمرکات مازندران از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال گذشت

نوشهر- ناظر گمرکات مازندران درآمد گمرکات استان را طی سال جاری بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی یوسفی منش پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از بندر نوشهر با اشاره به رشد ۷۶ درصد ترانزیت خارجی از گمرکات استان در سال جاری، درآمد حاصل از این بخش را ۲۳ میلیون دلار ذکر کرد و گفت: این درآمد هشت ماه اول پارسال ۱۹ میلیون دلار بوده است.

وی سیگار، کانتینر خالی، مصنوعات پلاستیکی و غیره را از جمله کالایی دانست که به کشورهای مختلف نظیر عراق، پاکسال، امارات، مناطق ویژه اقتصادی ایران و غیره ترانزیت خارجی شده است.

ناظر گمرکات مازندران میزان واردات کالا طی سال جاری به گمرکات استان را بیش از یک میلیون و ۷۹۶ هزار تن بیان کرد و گفت: این کالاها از ۲۷ کشور مختلف شامل روسیه، امارات، ترکیه، آلمان و غیره به استان وارد شده است.

وی میزان صادرات کالا در استان را طی سال جاری بیش از ۴۷۲ هزار تن بیان کرد و ارزش آن را بیش از ۱۲۴ میلیون دلار برشمرد و گفت: عراق، روسیه، قزاقستان عمده بازارهای صادراتی استان را تشکیل می دهند.

یوسفی منش با اشاره به اینکه ۳۱ کشور جهان مقصد کالاهای صادراتی استان بوده اند، درآمد گمرکات استان را طی سال جاری بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر: ۵۷٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha