۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مشکل تامین برق و روشنایی شهرک‌های صنعتی سلیمی و شهید سلیمانی رفع می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

مشکل تامین برق و روشنایی شهرک‌های صنعتی سلیمی و شهید سلیمانی رفع می‌شود

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از حل مشکل تامین برق و روشنایی واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی و شهید سلیمانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هفته گذشته جلسه‌ای به ریاست استاندار و با حضور رئیس دادگستری، دادستان تبریز، جمعی از مدیران دستگاه اجرایی و تعدادی از صاحبان صنایع به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، ضمن بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی، تصمیمات مناسبی نیز به منظور رفع مشکل برق و بهبود وضعیت روشنایی شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی و شهید سلیمانی اتخاذ شد و در این راستا این هفته بازدیدی میدانی با حضور جمعی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از این دو شهرک صنعتی به‌عمل آمد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق تبریز، همواره در جهت تامین برق متقاضیان شهرک‌های صنعتی واقع در حوزه‌ کاری این شرکت برآمده است، تصریح کرد: احداث پست‌های فشار متوسط، احداث شبکه‌ ۲۰ کیلوولت و احداث پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولت در شهرک شهید سلیمی با مشارکت برق منطقه‌ای آذربایجان از جمله اقدامات این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به بازدید از شبکه ۲۰ کیلوولتی مجتمع کارگاهی و زون دانش بنیان شهرک صنعتی شهید سلیمانی، متذکر شد: در این بازدید تصمیم‌هایی برای احداث شبکه‌ روشنایی و احداث پست‌های برق در شهرک شهید سلیمانی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طی این بازدید مقرر شد از طریق پیمانکار شرکت شهرک‌های صنعتی، تعداد هشت دستگاه پست هوایی به همراه شبکه‌ روشنایی معابر در شهرک شهید سلیمانی احداث و به بهره‌برداری برسد؛ ضمن اینکه با توسعه و ایجاد کارگاه‌ها به‌تدریج تعداد دیگری از پست‌های توزیع نیز در این شهرک احداث خواهند شد.

کد خبر: ۵۷٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha