۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
مجمع عمومی «وسخراج» به طور الکترونیکی برگزار می‌شود
طی هفته آینده؛

مجمع عمومی «وسخراج» به طور الکترونیکی برگزار می‌شود

براساس ماده شش آیین نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت و مطابق برنامه‌ریزی های انجام شده، مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان جنوبی به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره در بازه زمانی ۱۵ لغایت ۲۰ آذر ماه سال جاری به طور الکترونیک برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، براین اساس مشارکت سهامداران این شرکت در مدیریت شرکت های موصوف (از جمله حضور در مجامع عمومی عادی و فوق العاده جهت بررسی عملکرد و فعالیت مدیران، بررسی ترازنامه و صورت های مالی، تصویب سود، انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس قانونی و ...) از طریق اعمال رای در مجامع به طور الکترونیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تحقق امور مذکور به واسطه عضویت و ثبت نام مشمولان در سامانه میسر خواهد شد.  

 شایان ذکر است، شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان جنوبی به عنوان نخستین شرکت بورسی در بین شرکت های سرمایه گذاری استانی کشور با سرمایه ثبت شده ۶۱ هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال و ۴۶۲ هزار و ۸۴۶ نفر سهامدار (مشمولین روش غیرمستقیم) وارد بورس اوراق بهادار تهران شده و سهام آن با نماد «وسخراج» از تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ قابلیت معاملاتی پیدا کرده است.

بنابراین با توجه به تغییر ترکیب سهامداری شرکت یاد شده و لزوم حفظ حقوق مشمولینی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند؛ باید مدیران جدید توسط مجمع عمومی سهامداران انتخاب شوند و مدیریت شرکت را بر عهده بگیرند.

لذا کلیه مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و یا مشمولین روش مستقیم که نسبت به خرید سهام «وسخراج» اقدام کرده اند و حائز شرایط ذکرشده در دستورالعمل تایید صلاحیت حرفه ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار است، می توانند داوطلب عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان شوند؛ ضمن اینکه تاکنون تعداد ۲۳ نفر نیز به عنوان داوطلب ثبت نام کرده اند.

داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان که حائز شرایط قید شده در فراخوان سازمان بورس و اوراق بهادار هستند باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه ستان به نشانیhttp://https://setan.seo.ir اقدام کنند.  

کد خبر: ۵۷٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha