۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کاهش ۲۰ درصدی مسافران ورودی به خراسان جنوبی/ جابه جایی ۹ هزار مسافر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:

کاهش ۲۰ درصدی مسافران ورودی به خراسان جنوبی/ جابه جایی ۹ هزار مسافر

بیرجند- جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طی چهار روز نخست از اجرای طرح محدودیت تردد در استان، میزان ورود مسافر ۲۰ درصد کاهش داشته است.

اسدالله جلال زاده در گفت و گو با بازار با اشاره به اجرای طرح محدودیت های تردد در استان از ابتدای آذرماه بیان کرد: در چهار روز نخست از اجرای این طرح، پنج هزار و ۵۲۰ نفر وارد استان شده اند.

جلال زاده با بیان اینکه در این مدت هزار و ۱۱۶ نفر از استان خارج شده اند، افزود: همچنین  ۹ هزار و ۲۱۷ نفر در داخل استان جابجا شده اند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: میزان مسافران ورودی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش، مسافران خروجی ۵۷ درصد و مسافران جابه جا شده ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: به دنبال مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر عدم جابجایی متقاضیان سفر دارای تست کرونا مثبت با ناوگان عمومی برون شهری، نرم افزار سامانه صدور بلیت شرکت های حمل و نقل مسافر استان با گذرگاه خدمات الکترونیکی طراحی شد.

جلال زاده افزود: در این طرح با ورود اطلاعات کد ملی مسافر و ارتباط نرم افزاری موجود با پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت ابتلا مسافر به کوید ۱۹ بررسی و از صدور بلیت برای مسافرین مبتلا به کوید ۱۹ خودداری می شود.

 جلال زاده بیان کرد: در صورت مشاهده تخلف و یا دریافت گزارش مبنی بر عدم رعایت استعلام وضعیت ابتلا مسافرین، مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع و مجوز متخلف برای یکسال لغو می شود.

کد خبر: ۵۶٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha