۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
۲۴۴ هزار مشترک مشمول برق امید در مازندران شناسایی شده است
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

۲۴۴ هزار مشترک مشمول برق امید در مازندران شناسایی شده است

ساری- سپری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از شناسایی ۲۴۴ هزار مشترک برای بهره‌مندی از طرح برق امید خبر داد و گفت: این دسته مشترکان کم مصرف هستند.

فرزاد سپری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح برق امید اظهار داشت: مشترکانی که مصرف ماهیانه آنان کمتر از ۸۰ کیلووات در ساعت باشد مشمول طرح برق امید می شوند و در استان ۲۴۴ هزار مشترک در استان شناسایی شدند.

وی همچنین با عنوان اینکه ۳۶ درصد مشترکان برق استان پرمصرف هستند، یادآور شد: درپی آن هستیم تا با اجرای طرح ها، مدیریت برق این دسته ساماندهی و صرفه جویی شود.

وی با بیان اینکه بعضی از مشترکان جزو خوش مصرف ها هستند، افزود: مصرف این عده بالاتر از ۸۰ کیلووات ساعت است ولی مشمول افزایش تعرفه نخواهند شد.

سپری با اشاره به تهیه سامانه نرم افزار من افزود: برای قطع زنجیره کرونا ویروس یکی از طرح ها، کاهش مراجعه حضوری مشترکان بوده و در این راستا سامانه برق من با هدف ارائه ۴۰ خدمت غیرحضوری طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در این سامانه و نرم افزار برخی خدمات نظیر آزمایش کنتور، نصب مجدد انشعاب و تغییر نام مشترکان در این سامانه دیده شده است.

کد خبر: ۵۶٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha