۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
استاندار آذربایجان‌شرقی بر حل مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد

استاندار آذربایجان‌شرقی بر حل مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی، روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی در نشستی با مدیرعامل این واحدها و جمعی از مسوولان استان افزود: توسعه اقتصاد کشور در گرو تولید و اشتغال بوده و تلاش می شود تا مشکلات این واحدها و تمام واحدهای تولیدی حل شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران اجرایی استان آماده رسیدگی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع هستند، اظهار داشت: مشکلات شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در جلسه اخیر شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان بررسی شد و اجرای دقیق و کامل مصوبات این جلسه بویژه در خصوص مشکل زمین‌های وقفی، تامین برق مورد نیاز واحدهای مستقر در شهرک و تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی آن مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از فعالیت‌های خیرخواهانه شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) در تامین ۲۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند و برنامه‌ریزی این شرکت برای ساخت یک مدرسه برای کودکان استثنائی در تبریز استقبال کرد و همکاری همه دستگاه‌های مسئول برای تحقق این اقدام انسان‌دوستانه را خواستار شد.

پورمحمدی، از ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان خواست نهایت همکاری را برای تحقق این اقدام انسان‌دوستانه انجام دهند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تولیدی گروه وین‌تک، یادآوری کرد: این شرکت با وجود همه مشکلات اقتصادی، با تمام ظرفیت در حال فعالیت است و در آینده نیز ظرفیت تولید آن افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۵۶٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha