۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
طرح کاداستر در ۳۳ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور اجرایی می‌شود
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری:

طرح کاداستر در ۳۳ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور اجرایی می‌شود

ایلام- معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: برای تعیین تکلیف مالکیت اراضی در عرصه‌های منابع طبیعی، طرح کاداستر در ۳۳ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالرضا بازدار ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های منابع طبیعی و آبخیزدازی شهرستان دهلران اظهار کرد: در سال های گذشته طرح کاداستر اراضی کشاورزی در حدود چهار  میلیون هکتار از کشاورزی اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است به زودی که این طرح در سطح ۳۳ میلیون هکتار از اراضی  کشور اجرا شود، گفت: اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی به عنوان یک سیستم زیربنایی توسعه کشور برای تعیین تکلیف مالکیت اراضی در عرصه‌های منابع طبیعی است.

بازدار با اشاره به برنامه های سازمان جنگل ها در سال جهش تولید، گفت: طرح های آبخیزداری، جنگل کاری اقتصادی، زراعت چوب و توسعه کشت گیاهان دارویی، اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی از مهم ترین برنامه های سازمان جنگل‌ها در سال جاری هستند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری تصریح کرد: امسال ۹ محور مهم و تاثیرگذار در سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور در راستای تحقق شعار سال رهبری در بحث جهش تولید در این سازمان  تعریف شده است.

بازدار گفت: توسعه طرح های اقتصادی و جنگل کاری اقتصادی توسعه زراعت چوب تا پایان سال در سطح ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشور اجرا می شود.

کد خبر: ۵۶٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha