۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
۲ طرح راهداری در جاده مراغه- هشترود به بهره‌برداری می‌رسد
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۲ طرح راهداری در جاده مراغه- هشترود به بهره‌برداری می‌رسد

مراغه- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: تا پایان امسال طرح تعریض پل چکان و عملیات اجرایی زیرگذر داش‌آتان با هدف رفع نقاط حادثه خیز جاده مراغه - هشترود به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از فرمانداری مراغه، سید علی موسوی در جلسه بررسی مشکلات مربوط به حوزه های راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه که در اتاق جلسات بخشداری سراجوی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شناسایی نقاط حادثه خیز جاده مراغه - هشترود ضروری است و طرح های در این راستا باید تسریع شود.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در برنامه راهداری شهرستان قرار دارد گفت: ۲ نقطه دیگر حادثه خیز در جاده مراغه - هشترود در سال آینده رفع و اصلاح خواهد شد.

وی به فوت ۳۴ نفر در جاده فعلی مراغه - هشترود در ۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه این تعداد فوتی در محدوده آزادراه در دست ساخت مراغه - هشترود(قطعات ۲، ۳، و یک الف) قرار  دارد که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار مراغه اضافه کرد: در سال گذشته در این مسیر  ۲۱ نفر فوت شدند که از این تعداد ۱۹ نفر در این محدوده بوده است.

موسوی افزود: همچنین در سال ۹۷، ۱۵ نفر در این محدوده فوت کردند که در مجموع متوسط سنی افراد فوت کرده کمتر از ۳۰ سال است و این محدوده ۴۰ کیلومتر است که بیش از ۱۶ کیلومتر از آن آسفالت ریزی شده و بقیه در مرحله روسازی و آسفالت ریزی است.

وی ادامه داد: شانه سازی، خط کشی و آسفالت نامناسب برخی از قسمت های جاده مراغه هشترود از جمله ضروریاتی است که بایستی در اجرا و رفع آن ها تسریع شود.

وی به راه های روستایی اشاره کرد و گفت: متاسفانه راه های روستایی شهرستان وضعیت مناسبی ندارند و به خصوص در فصل بارش با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر ۵ روستای مراغه واقع در بخش سراجو به دلیل نداشتن راه دسترسی مناسب از شهرستان دیگر به مرکز شهرستان رفت و آمد می کنند که این موضوع برای ما بسیار ناراحت کننده است.

کد خبر: ۵۶٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha