۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
انتقاد از کندی پیشرفت پروژه مترو/ ضرورت انتقال آب ارس به تبریز
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تشریح کرد؛

انتقاد از کندی پیشرفت پروژه مترو/ ضرورت انتقال آب ارس به تبریز

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: تکمیل خطوط قطار شهری تبریز، متروی تبریز هم پای دیگر کلان‌شهرها پیش نرفته است، خط یک کامل شود و پیشرفت خط دو در حد قابل قبول نیست، لازم است سازمان برنامه و بودجه اعتبارات مورد نیاز را تامین کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی اظهار داشت: مردم عزیزمان سخت‌ترین شرایط اقتصادی ناشی از جنگ اقتصادی، سیاست‌ها و برنامه‌های غلط دولت را تحمل می‌کنند و هر روز شاهد گرانی‌های تازه هستیم، صف‌های طولانی مرغ در شرایط کرونایی، عدم تأمین مواد اولیه و نهاده‌های دامی این وضعیت را دامن می‌زند.

وی ادامه داد: دولتی که با کلید تدبیر پا به میدان گذاشت مع‌الاسف قفل‌های زیادی بر پای اقتصاد و معیشت مردم بسته است و بعضی از مشکلات را دو قفله کرد که دولت دیگری باید این قفل‌ها را باز کند. در حالی که تحریم‌های ظالمانه آمریکای جهانخوار معیشت مردم را هدف قرار داده است، تصمیم‌های نادرست دولت هم بر خود تحریمی‌ها افزوده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: چند ماه است بیش از ۸.۵ میلیون تن کالا در گمرک‌ها انباشته شده بود که نیمی از آن مربوطه به کالاهای اساسی بود. این شیوه‌های مدیریتی باید اصلاح شود و برای جبران کاهش قدرت خرید مردم اقدام گردد، تصویب قانون یارانه کالایی در مجلس یازدهم در این راستاست که دولت باید هر چه زود تر عمل کند.

میرتاج‌الدین همچنین اضافه کرد: دولت نباید در اجرای آن بهانه تراشی نموده و امتناع نماید، دولت باید در ریلی که مجلس تعیین می‌کند حرکت کند، دولت باید تابع و تسلیم قانون باشد و گرنه مجلس او را بر سر خط قانون می‌آورد.

وی سپس بر ضرورت انتقال آب ارس به تبریز تاکید کرد.

کد خبر: ۵۶٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha