۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
تولید ۱۷ میلیون ماسک روزانه در کارگاه های بسیج اصناف
مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران اعلام کرد

تولید ۱۷ میلیون ماسک روزانه در کارگاه های بسیج اصناف

امرالهی، مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران گفت: بسیج اصناف با مدیریت، تلاش و پیگیری اقدامات موثری از جمله تولید ماسک و کمک های مومنانه در راستای مبارزه با کرونا داشتند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، مسعود امرالهی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند، بسیجی‌بودن به میدان آوردن همه توانایی‌ها در راه آرمان‌های نظام اسلامی است، افزود: بسیج اصناف نیز در دوران شیوع کرونا تمام توانایی خود را به میدان آوردند و با مدیریت توانستیم در تولید ماسک موثر عمل کنیم و کمبودهایی که در روزهای نخست کرونا در تولید ماسک بود را برطرف کنیم و به تولید انبوه برسیم.

وی تصریح کرد: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است.

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: در حال حاضر بسیج اصناف با برنامه های موثر در کنار مردم، دولت و وزارت بهداشت برای رفع دغدغه های بیماری کروناست.

امرالهی تصریح کرد: از ابتدای موج اول کرونا بسیج اصناف با طرح کمک های مومنانه به کمک خانواده های نیازمند رفتند و به مناسبت هفته بسیج نیز بیش از ۳۰۰هزار بسته کمک معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه در کشور توزیع خواهد شد.

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: کمک به وزارت بهداشت برای تامین اقلام بهداشتی به ویژه ماسک در کارگاه های تولیدی ماسک بسیج اصناف، اعزام گروهای تخصصی جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرها و اجرای پویش نذر نفس با محوریت تامین دستگاه های اکسیژن ساز برای بیماران مبتلا به کرونا توسط خیرین و تهیه لوازم تحریر و کیف و کفش و پوشاک دانش آموزان در قالب طرح یک کاسب-یک دانش‌آموز نیز از دیگر برنامه های بسیج اصناف به مناسبت هفته بسیج می باشد.

امرالهی اظهار کرد: بسیج اصناف در سال جاری با تشکیل بیش از ۵۰۰ کارگاه تولیدی ماسک روزانه بیش از ۱۷ میلیون ماسک تولید می کنند و اشتغالزایی بالایی نیز در این زمینه داشته است.

وی گفت: کارگروه های تخصصی اعم از مواد غذایی، کامیون دارن، لاستیک، نان، لوازم خانگی، طلا و جواهر در بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران برای رفع مشکلات اصناف ایجاد شده است.

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران تصریح کرد: در سال جاری به واسطه بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها و تعطیلی ها برای صنوف و رکود اقتصادی بازار اصناف زیادی متضرر شدند که بسیج اصناف برای صنوف آسیب دیده نیز برنامه هایی را خواهد داشت.

امرالهی با بیان اینکه بسیج بهترین پشتوانه فرهنگی و دفاعی برای آینده کشوراست، افزود: بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی دارد که باعث افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب است و همچنین بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد که با تلاش و مدیریت می توان به آن رسید.

کد خبر: ۵۶٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha