۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
«وخارزم» ۵۵۷ میلیارد ریال سود کسب کرد
از واگذاری‌های آبان ماه؛

«وخارزم» ۵۵۷ میلیارد ریال سود کسب کرد

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۵۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با سرمایه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۵ هزار و ۸۳۱ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۷۶ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال به ۱۱ هزار و ۲۷۱ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی نیز با کاهش ۵ هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال معادل ۸۰ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال محاسبه شد.

وخارزم تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۰۷ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۳۶۵ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۵۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۸۶ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۵۶٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha