۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
استقبال از سرمایه‌گذاری برای ساخت جایگاه‌های سی ان جی در استان سمنان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود خبر داد؛

استقبال از سرمایه‌گذاری برای ساخت جایگاه‌های سی ان جی در استان سمنان

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به استقبال از سرمایه‌گذاری برای ساخت جایگاه‌های سی ان جی در استان، گفت: متقاضیان ایجاد جایگاه‌های سی ان جی در استان به سامانه www.shahrood.niopdc.ir مراجعه کنند.

علی‌اکبر عرب عامری در گفتگو با خبرنگار بازار از طریق ویدئوکنفرانس به میزبانی شرکت نفت منطقه شاهرود بابیان اینکه، از احداث جایگاه‌های CNG در نقاط موردنیاز در سطح استان سمنان استقبال می‌شود، تأکید کرد: هم‌اکنون ۴۲ جایگاه سی ان جی در سطح استان وجود دارد اما برای ساخت جایگاه‌های دیگر در سطح استان از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی به‌منظور احداث جایگاه‌های  CNG در مکان‌های موردنیاز، بیان کرد: برای این منظور جذب سرمایه‌گذار و متقاضیان حقیقی و حقوقی برای احداث جایگاه سی‌ان‌جی  در استان سمنان در دستور کار قرار دارد. 

مدیر شرکت ملی نفت منطقه شاهرود بابیان اینکه مناطقی که دارای پتانسیل احداث جایگاه هستند بهترین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خواهند بود، بیان کرد: احداث جایگاه‌ها به‌خصوص در نقاط دورافتاده  و  همچنین مسیر اصلی جاده مشهد – تهران مورد تأکید است.

عرب عامری در پاسخ به سؤال خبرنگار بازار درباره نحوه سرمایه‌گذاری متقاضیان بیان کرد: کسانی که می‌خواهند در این راه سرمایه‌گذاری کنند باید به آدرس  www.shahrood.niopdc.ir مراجعه و یا با واحد CNG منطقه تماس گرفته بگیرند.

کد خبر: ۵۶٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha