۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
استعلام سازمان تعزیرات از وزارت راه و شهرسازی، برای تسریع در پرونده‌های قاچاق
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد

استعلام سازمان تعزیرات از وزارت راه و شهرسازی، برای تسریع در پرونده‌های قاچاق

دهقانی‌نیا، با اشاره به هماهنگی سازمان تعزیرات و وزارت راه و شهرسازی گفت: این هماهنگی منتج به این شد که این سازمان بتواند برای سامانه جدید خودشان استعلام الکترونیک بارنامه را دریافت کند.

 به گزارش بازار، حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به هماهنگی سازمان تعزیرات و وزارت راه و شهرسازی گفت: این هماهنگی منتج به این شد که سازمان تعزیرات بتواند برای سامانه جدید خودشان که روند رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را تسریع می‌کند، استعلام الکترونیک بارنامه را از سازمان راهداری و پوشه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اخذ کنند.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، هماهنگی بین نیروی انتظامی، پلیس امنیت، پلیس گمرک و وزارت صمت، گمرک ایران و سازمان بنادر، برای توسعه زیرساخت‌های فیزیکی به منظور استقرار ناجا در گمرکات است و با این ریل گذاری، مبارزه با قاچاق با جدیت و کیفیت بهتر و بیشتری تداوم خواهد داشت.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از هماهنگی میان این ستاد و سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های ضابط خبر داد و عنوان کرد: این هماهنگی برای موضوع ارسال صورت جلسه کشف یگان‌های کاشف و اقدام الکترونیکی در زمینه قاچاق کالا و ارز بود.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیری می‌کنیم، عملیاتی شدن سامانه یکپارچه بازرسی بود که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در تمام بخش‌ها است.

کد خبر: ۵۶٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha