۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
تکلیف صورت حساب مالی شهرداری های استان سمنان از سال قبل تعیین شد
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان:

تکلیف صورت حساب مالی شهرداری های استان سمنان از سال قبل تعیین شد

سمنان- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان، در راستای ارتقای خدمات مطلوب در سطح استان گفت: تکلیف صورت حساب مالی که از سال‌های گذشته، تعیین و تکرار شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن دهرویه ظهر یکشنبه در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تعیین تکلیف صورت حساب مالی که از سال‌های گذشته تکرار شد در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، ابراز کرد: ارتقای خدمات از سوی شهرداری ها یکی از محورهای این امر است.

وی افزود: وظیفه سازمان همیاری شهرداری‌های استان ، خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار جامعه است و با توجه به این راهبرد اصولی این سازمان در حال اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح کلان است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان، گفت: روند مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌های استان در اجرای طرح‌های عمرانی و... مطلوب است و این سازمان در خدمت مسئولان ارشد استان برای توسعه استان است. 

دهرویه بیان کرد: گزارش حسابرسی سال ۹۸ یکی دیگر از مباحثی است که در سطح شهرداری های استان سمنان باید به آن نگاه ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، در این جلسه بودجه پیشنهادی سال ۹۹ سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: ۵٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha