۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
 مازندران در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی با ضعف زیرساخت ها روبرو است
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

مازندران در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی با ضعف زیرساخت ها روبرو است

بابل- ساداتی، عضو مجمع نمایندگان مازندران کمبود بودجه ملی را از مشکلات استان بیان کرد و گفت: در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی نیز با ضعف زیرساخت ها روبرو هستیم.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مازندران در صنعت حمل و نقل هوایی و ریلی با مشکل مواجه است، اظهار کرد: فرود هواپیماهای پهن پیکر در استان با مشکل مواجه است.

وی با اظهار اینکه در بخش حمل و نقل ریلی نیز با چالش هایی روبرو است به بحث منطقه آزاد اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد از جایگاه صادرات محور خود دور شده اند این درحالی که مازندران به عنوان تنها استان ساحلی از داشتن این منطقه محروم است.

وی یکی از ضعف های مازندران را نبود بودجه ملی در بخش حوزه راه های استان بیان کرد و گفت: بودجه های ملی در استان دارای عنوان و ردیف نیست وبودجه راه استان با استان های نظیر گیلان و تهران مشترک است.

سعادی به موضوع جاده هراز و چهاربانده شدن اشاره کرد و گفت: در بخش جاده هراز ۷۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم بدهی داریم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید براینکه باید بودجه خاص و جداگانه برای حوزه راه های استان درنظر گرفته شود، گفت: تمامی حساسیت نمایندگان در این است که بودجه های ملی استان مازندران را افزایش دهند.

وی عدم برخورداری از بودجه های ملی را از مشکلات استان مازندران برشمرد و خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای ارتقای جایگاه و ردیف بودجه ای استان شد.

سعادتی با اظهار اینکه دولت بخشی از بودجه را پیش خور کرده است خواستار تخصیص منابع ملی و کافی برای حوزه های مختلف استان شد.

کد خبر: ۵۶٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha