۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
مشکلی در تامین گوشت مرغ و روغن در زنجان وجود ندارد
استاندارزنجان:

مشکلی در تامین گوشت مرغ و روغن در زنجان وجود ندارد

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی همچون گوشت مرغ، روغن و آرد در استان زنجان وجود ندارد، گفت: هیچ مسامحه‌ای با تخطی کنندگان از نرخ‌های مصوب کالاها در این استان وجود ندارد. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اثر و رسالت کار ستاد تنظیم بازار در این شرایط کمتر از ستاد مقابله با کرونا نیست، گفت: ایجاد آرامش ذهنی و روانی مردم با تنظیم بازار محقق می شود و مدیران نسبت به تحقق این امر مهم تلاش کنند. 

وی با بیان اینکه با اصنافی که اقدام به احتکار اقلام اساسی بکنند برخورد خواهد شد، اظهار کرد: از اصناف انتظار همکاری بیشتری داریم. 

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم نیز باید به اندازه کفایت خرید کنند و نباید تحت تاثیر اخبار نادرست قرار گیرند، گفت: دراین شرایط بد کرونایی باید مردم از نظر معیشت مشکلی نداشته باشند. 

حقیقی تاکید کرد: اگر کسی بخواهد از وضعیت حاکم سو استفاده کند به جد با او برخورد می شود و  هیچ مسامحه‌ای با تخطی کنندگان از نرخ‌های مصوب کالاها در این استان وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه کرونا به زودی از بین می رود، گفت: نباید افراد از این موقعیت جامعه به نفع خود سوء استفاده کنند. 

استاندار زنجان، تصریح کرد: مشکلی در تامین کالاهای اساسی همچون گوشت مرغ، روغن و آرد در استان زنجان وجود ندارد و مردم نگران نباشند، باید اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گیرد و مدیران در مصاحبه با رسانه ها اعلام کنند که کمبودی در خصوص کالاهای اساسی وجود ندارد.

حقیقی گفت: برای حل مشکلات مردم و ایجاد آرامش در جامعه  باید مدیران در میدان باشند. 

وی ابراز داشت: با نشستن و حرف زدن هیچ اتقاق خاصی در بهبود امور رخ نمی دهد و باید مقاومت کرده و آرامش را در جامعه تقویت کنیم و  اگر مدیران در میدان عمل باشند خیلی از مسائل حل می شود. 

استاندار زنجان، در خصوص نبود توجه ویژه برای تامین نهاده ها به استان زنجان انتقاد کرد، گفت: در سال ۹۷، زنجان تنها استانی بود که قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان را در عرضه گوشت مرغ اجرا کرد و امروز هم قیمت مرغ در این استان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و نسبت به خیلی از استانها پایین است. 

کد خبر: ۵۶٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha