۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
صید ترال به منظور بازسازی ذخایر دریایی متوقف می‌شود
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

صید ترال به منظور بازسازی ذخایر دریایی متوقف می‌شود

سعیدی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: انواع صید ترال باید از ابتدای ماه جاری تا بازسازی ذخایر دریایی متوقف شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۴ آذرماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از دستور کارهای نشست امروز کمیسیون کشاورزی در خصوص نقش شیلات در سال جهش تولید بود که رئیس سازمان شیلات گزارش‌هایی را در این زمینه ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای کمیسیون کشاورزی دغدغه‌های خود را در زمینه محیط زیست نیز مطرح کردند زیرا در حال حاضر صید ترال آسیب‌هایی را بر اکوسیستم دریایی منطقه وارد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس مباحث مطرح شده توسط وزیر جهاد کشاورزی باید تمامی انواع صیدهای ترال متوقف شود، افزود: انواع صید ترال باید از ابتدای ماه جاری تا بازسازی ذخایر دریایی متوقف می‌شود، هفته آینده نیز مجددا با حضور رئیس سازمان شیلات نشستی برگزار می‌گردد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستور کار دیگر  نشست امروز در خصوص اجرای طرح کاداستر بود که متاسفانه بسیار زمان‌بر شده است، عنوان کرد: بر اساس برآورد مسئولان ذی‌ربط با ادامه روند فعلی اجرای طرح کاداستر هفت سال طول می‌کشد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات اعضای کمیسیون کشاورزی مقرر شد طرح کاداستر طی دو سال آینده به اتمام برسد.

کد خبر: ۵۶٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha