۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۱۵ پرونده احتکار روغن خوراکی در فارس تشکیل شد
مسئول بازرسی سازمان صمت فارس:

۱۵ پرونده احتکار روغن خوراکی در فارس تشکیل شد

شیراز- مسئول بازرسی صمت فارس گفت: با بررسی ۱۰۵ واحد نگهداری روغن استان، ۱۵ پرونده به ارزش پنج میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۶۹۳ هزار ریال، تشکیل شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی صمت استان فارس، حمید زارع با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما رفع مشکلات کمبود مواد غذایی در بازار استان فارس است، افزود: با بررسی ۱۰۵ واحد نگهداری روغن، ۱۵ پرونده به ارزش پنج میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۶۹۳ هزار ریال، تشکیل شد.

وی از فروش اجباری این روغن‌های احتکار شده و ورود آن به بازار خبرداد و افزود: تنها در یک قلم، ۵۵ میلیون تومان از این کالا آزاد شد.

مسئول بازرسی صمت فارس، با تاکید بر اینکه مقابله با احتکار و کمبود کالا تنها با نظارت قابل حل نیست، افزود: کشف هر کالای احتکاری با دستور قضایی پیگیری و آزادسازی می‌شود و محتکران بدانند که در این شرایط باید پاسخگوی قانون باشند.

زارع با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت هر گونه اخبار تخلف مبنی بر احتکار کالا است، افزود: همه واحدهایی که انبار در اختیار دارند موظف به ثبت ورود و خروج کالاهای موجود در انبار، در سامانه جامع انبارها هستند و در صورتی که ثبت نکنند و موردی مشاهده شود، به‌عنوان متخلف با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۵۶٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha