۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
تاکید بر همکاری های دریایی و بنادر ایران و قزاقستان

تاکید بر همکاری های دریایی و بنادر ایران و قزاقستان

در وبینار حمل و نقل دریایی، بنادر و جاده‌ای ایران و قزاقستان، بر همکاری‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان تاکید شد.

به گزارش بازار، در وبینار حمل و نقل دریایی، بنادر و جاده‌ای ایران و قزاقستان، بر همکاری‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان تاکید شد.

در این ارتباط برخط که مقامات حمل و نقل دریایی، بنادر و جاده‌ای دو کشور جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان شرکت داشتند، خسرو سرایی مدیر کل ترانزیت، لجستیک و موافقتنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی به همراه مدیران کل بنادر انزلی، امیرآباد و نوشهر، نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نماینده انجمن شرکت‌های حمل و نقل ایران و خیرالدین نورکنوف معاون کمیته حمل و نقل وزارت صنعت و توسعه زیربنایی قزاقستان به همراه شرکت‌های مرتبط این کشور حضور داشتند.

طرفین در این وبینار بر لزوم تداوم سفرهای دریایی کشتی‌های رو - رو بین بنادر ایران و قزاقستان تاکید و بر عزم خود برای افزایش اعطای تسهیلات متقابل برای ارائه تخفیف‌های بندری، افزایش حجم بار، تسهیل صدور روادید و کاهش زمان تخلیه و بارگیری کشتی تاکید و تفاهم کردند.

مجید صابر سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان هم در سخنانی بر اهمیت تداوم موفقیت اخیر تردد کشتی‌ها بین ایران و قزاقستان تاکید کرد و آن را نقطه عطفی در روابط دریایی دو کشور نامید.

این نشست به مناسبت آغاز فعالیت نخستین کشتی رو-رو از مبدا بندر امیرآباد به بندر کوریک قزاقستان در جهت تداوم همکاری‌ها برگزار شد.

کد خبر: ۵۶٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha