۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
تجهیز۳۷۶دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانی در آذربایجان‌شرقی
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد

تجهیز۳۷۶دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانی در آذربایجان‌شرقی

تبریز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از تجهیز۳۷۶دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانی در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول‌زاده اظهار داشت: تعداد۳۷۶ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای عملیات راهداری زمستانی دراستان آذربایجان شرقی تجهیز شد.

وی افزود: این ۳۷۶ دستگاه شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک وسنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیزشده‌اند.

وی گفت: تعداد یک هزار و ۱۶۹ نفرعوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در ۵۰ باب راهدارخانه ثابت و ۹۰ اکیپ راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای ساماندهی شده است .

رسول‌زاده ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن مخلوط نمک وشن در راهدارخانه های استان ذخیره شده است.

وی راه‌های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از  ۱۴ هزار کیلومتر برشمرد و گفت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای وظایف ذاتی خود بابسیج همه جانبه همکاران و بکارگیری همه  امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد نسبت خدمات رسانی به مترددین جاده ها اقدام کرده است.

رسول زاده همچنین ازآماده سازی و تجهیز راهدارخانه‌ها در محورهای اصلی و فرعی جهت امدادرسانی وخدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در این ایام خبر داد.

معاون راهداری اداره کل همچنین به پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان ازطریق تلفن گویای ۱۴۱درخصوص وضعیت راه ها و شرایط آب وهوایی اشاره کرد.

کد خبر: ۵۶٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha