۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۱۷.۲ میلیارد ریال در پروژه‌های روستایی فاقد دهیاری سمنان هزینه شد
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

۱۷.۲ میلیارد ریال در پروژه‌های روستایی فاقد دهیاری سمنان هزینه شد

سمنان- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در پروژه‌های روستایی فاقد دهیاری سمنان هزینه شد، گفت: ۱۴ پروژه در این راستا اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب عرب ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ۱۴ پروژه در حوزه‌های مختلف در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان سمنان اجرایی شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه احداث ابنیه فنی، اجرای عملیات خاکی، تعریض محور و ابنیه فنی، اصلاح و ساماندهی تقاطع‌ها از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی است، تصریح کرد: ایجاد رمپ‌های ورود و خروج روستاها و احداث پارکینگ از دیگر پروژه‌های شاخصی است که در این راستا اجرایی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به اینکه ایمن‌سازی راه‌ها ازجمله رویکردهای مهمی است که در اجرای این پروژه‌ها دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای روکش آسفالت گرم و ایمن‌سازی با نصب گارد ریل در محورهای روستایی و فرعی شهرستان سمنان از پروژه‌های دیگری است که در این حوزه به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر: ۵۶٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha