۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تسهیلات پرداختی به فعالان گردشگری در استان فارس افزایش یافت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس:

تسهیلات پرداختی به فعالان گردشگری در استان فارس افزایش یافت

شیراز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از افزایش سقف تسهیلات پرداختی به فعالان گردشگری از محل اعتبارات مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، سهراب مختاری در جلسه‌ کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری فارس، گفت: براساس دستورالعمل جدید صاحبان واحدهای اقامتی و گردشگری می‌توانند از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا تا سقف ۹۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

وی افزود: در دستورالعمل جدید شرط پرداخت تسهیلات به ازای هر فرد شاغل حذف شده و ملاک فعالیت واحد اقامتی و گردشگری است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: دستورالعمل جدید پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری آسیب دیده از کرونا شامل تمامی بخش‌های گردشگری خواهد شد.

مختاری افزود: براین اساس دفاتر خدمات مسافرتی می‌توانند از تسهیلات ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی، شرکت‌های حمل و نقل گردشگری از تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی، موسسات آموزش گردشگری از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی و راهنمایان گردشگری هم از تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند تا پایان آذر با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به ثبت نام برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

کد خبر: ۵۵٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha