۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
توزیع ۶۰۰ تن روغن خوراکی در زنجان/ مردم نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

توزیع ۶۰۰ تن روغن خوراکی در زنجان/ مردم نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشند

زنجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مردم نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشند، گفت: ۶۰۰ تن روغن خوراکی از طریق فروشگاه‌های بزرگ توزیع شده که مصرف یک ماهه استان را تامین کرده است. 

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان در تامین کالاهای اساسی مشکلی ندارد، گفت: خوشبختانه به وفور، روغن، برنج  و مرغ در استان وجود دارد. 

وی با بیان اینکه مردم نگران نباشند کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد، اظهار کرد: ۶۰۰ تن روغن خوراکی از طریق فروشگاه های بزرگ توزیع شده که مصرف یک ماهه استان است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، با بیان اینکه برخی از افراد با بیان اینکه روغن و مرغ دربازار وجود ندارد، گفت: این حرف اشتباه باعث شد تا عطش کاذب ایجاد شود و مردم به بازارها هجوم بیاورند.

آبی پور تاکید کرد: در استان بیشتر از مازاد خرید روغن داریم و مردم مصرف یک ماهه روغن را خرید می کنند. 

وی با بیان اینکه۴۷۰ تن حواله روغن از استان دیگری به زنجان حمل شد، ابراز داشت: ۱۸۰ تن سهمیه روغن برای فروشگاه های بزرگ بود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، با بیان اینکه به اندازه کافی ذخیره برنج و روغن در استان داریم، گفت: اگر نهاد رسمی و کارشناسی با گفته های غیر اصولی ذهن مردم را خراب کند با این فرد برخورد خواهد شد چرا که ایجاد نگرانی دربین مردم  کار درستی نیست. 

آبی پور تصریح کرد: تولید روغن جامد خوراکی در سطح کشور و به تبع در زنجان کاهش پیدا کرده و  واحد تولیدی روغن جهان تنها در خط تولید روغن خوراکی مایع فعالیت می کند. 

وی گفت: امروز مردم استقبالی نسبت به مصرف روغن نباتی ندارند و از روغن مایع بیشتر استفاده می کنند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، تصریح کرد: روغن جامد خوراکی در قنادی ها و در مناطق روستایی مصرف می شود.

کد خبر: ۵۵٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha