۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
پشتیبانی دولت و مجلس از مجمع کارآفرینان ایران
معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد

پشتیبانی دولت و مجلس از مجمع کارآفرینان ایران

صادقی نیارکی، معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت و مجلس تمام قد از مجمع کارآفرینان و بنگاه‌های اقتصادی که به صنعت و تولید کشور کمک می‌کنند حمایت می‌کنند.

به گزارش بازار، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه افتتاح دفتر جدید مجمع کارآفرینان ایران افزود: مجمع کارآفرینان ایران، فعالان اقتصادی و بنگاه‌هایی هستند که توسط بخش خصوصی هدایت می‌شوند و در بخش صنعت و تولید فعال هستند.

وی گفت: حاکمیت در رأس آن مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام و مقامات دولت از این مجمع برای رفع مشکلات در دو اصل سهولت کسب و کار و شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی حمایت می‌کنند.

صادقی نیارکی افزود: در این مجمع؛ نشان‌ها و نام‌های تجاری که در کشور مطرح و مشغول تولید هستند برای کمک به فعالان اقتصاد صنعتی دور هم جمع شدند.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات این مجمع؛ برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان دولت و مجلس برای رفع موضوعات و تسریع در امور مرتبط در بخش اقتصاد صنعتی کشور است.

معاون وزیر صمت افزود: اگر به هر یک از اعضای مجمع کارآفرینان مراجعه کنید مصداقی می‌توانید این نکات را ملاحظه کنید که چه اشخاص ارزشمندی پایه گذار این مجمع هستند که دور هم به دنبال تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های پیشنهادی برای رفع مشکلات اقتصاد صنعتی هستند.

کد خبر: ۵۵٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha